En fullspeckad dag

Idag har jag haft mycket för mig. Dagen började med handledning, vilket gick bra. Fick en lista med förlag vilket kommer att vara användbart nu när jag är klar med grunden till barnboken.

 

Därefter gick jag och hämtade västar till mig och Emil inför Sako mässan. Tydligen så är det en riktigt stor mässa, och en bra merit. Så jag är glad för att Emil och jag skall jobba där. Är någon i stockholm den 3-4e så är ni välkomna att hälsa på oss på älvskömässan.

 

På eftermiddagen åkte jag, Emil, Efraim och Elena till valbo och ikea. Efraim skulle köpa nytt skrivbord. Jag fick med mig lite småplock och en fin klänning från cubus. Brickan här ovan köpte jag på ikea, underbart färglad och söt. Älskar den! Så när vi kom hem var vi trötta och har spenderat kvällen i soffan framför TV:n. En bra dag tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback