Halloween

På lördag är det Halloweenfest hos Efraim. Skall inte avslöja vad jag skall vara utklädd till ifårväg, men tänkte jag kunde lägga upp lite bilder på tidigare utklädnader. Jag älskar att klä ut mig!

Förra året var jag Corps bride (min egen version)

 

På mitt 20årskalas så hade jag maskerad med filmtema, jag var Frenshy från Grease.

 

Sjuksköterska på Halloweenfest hemma hos Emil

 

På studentfest med tema "gott och ont" var vi banditer hela gänget

 

Och såklart har man varit utklädd till häxa, bakom står Efraim i den ökända gubbmasken

 

Och frensh maid inspirerad på tackmiddag med temar "svartvitt"

 

 

 


Kommentarer
Postat av: JenÖÖÖ

jag diggar Corps bride bäst :P (Såg den idag oxå.. tyckte den passade helgens filmval)



Har du kvar bilder från Den Halloween festen hos dig? :P

2009-11-01 @ 16:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback