Vackert väder!

Dagen har varit riktigt härlig! Jag började dagen med en arbetsinterjuv, jag tror att det gick bra. Sedan hälsade jag på Ida i hennes nya hem i Trottaberg, fint var det! Måste vara mysigt att bo lite halvt på landet. Ida och jag åkte in till stan för att äta lunch och shoppa.

Nu på eftermiddagen har jag varit på lägenhetsvisning på furet, den var fin. Jag var även på en visning igår, en lägenhet på Nyhem dom var också fin. Så jag hoppas att det blir någon utav dem. Men tror att jag skulle trivas bäst på nyhem.



Linnea följde med mig på visningen, därefter njöt vi av solen i folkparken.





Kommentarer
Postat av: Linnéa Björnfot

Jag redigerar dem på picnik.com eftersom att jag inte har photoshop :)

2010-04-09 @ 12:27:09
URL: http://innanformindorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback