Dagens 9/3

Idag blir det en klänning! Idag har jag jobbat och haft lägenhetsvisning. Var lite segt att jobba idag eftersom det var ett pass på fm och ett på em så var kvar i skolan mellan passen, segt. Imorgon skall jag till danderydsgymnasiet i stockholm och informera om skolan, det blir nog roligare. Dagens klänning är från Indiska (för ovanlighetens skull). Den har söt tyllkant nertill och fina pärlbroderier, den är i ekologiskt bomull.

Här ser man  pärlorna bra, och en glupsk Caesar nedanför.

Här ser man hela klänningen lite bättre

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi sötnos. jo man kan ta bussen. men man får gå en bit, 10 -15 min tyvärr. sjukt att de inte gå en buss vid söndrum kyrka. (bor 5 min där ifrån knappt) går jätte dåligt me bussar i söndrum. ja får gå antingen till hallägra eller pålsbo. men den lilla rundan är inget stort tycker jag personligen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback