Pesto pasta

Idag gjorde Emil och jag en supergod pastarätt. Det var Efraim som tipsade oss och minn jag inte fel så var det Jägers resept. Hursomhelst så var det mycket gott, mättande och vegetariskt. Jag vet ju att jag har många vänner som uppskattar vegetariska resept, så här kommer ett!

Ingredienser:
Pasta
Pesto
Avokado
Soltorkade tomater
Fetaost

Gör så här:
Koka pastan och under tiden hackar du upp fetan, avokadon och tomaten. När pastan är klar blandar du i pesto. Därefter är det bara att strö över de andra ingredienserna. Snabbt, gott och vegetariskt! Vad mer kan man begära?

Kommentarer
Postat av: Efraim

Omg det där är ju inte soltorkade tomater! Eller har ni blandat? Gott är det, åt det själv idag :) Stavas recept om man får va språkpolis

Postat av: idis

låter riktigt gottigt. bruka oxå göra en pasta med pesto men har tonfisk o creme freich i istället, jätte gott fakitkst ;) men alla gillar ju inte tonfisk, men ja love it. hehe

2010-03-19 @ 23:38:20
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback