Bra produkter

Som jag har skrivit tidigare har jag börjat använda endast icke djurtestade produkter. Hår produkter är det jag trodde skulle vara svårast att hitta, men nu är jag positivt överaskad.

Jag köpt ett bananbalsam från The body shop och det är riktigt bra men framförallt luktar det gudomligt gott önskar bara att doften stannade kvar i håret lite mer. Jag har även köpt ett utslätande värmeskydd från the The body shop, och det är det enda värmeskyddet jag har testat som luktar gott. Alla andra har haft samma syntetiska doft som jag inte har tyckt om alls. Den tredje produkten är ett balsamspray från Yves rosher, även det luktar gott (citrus). Men framför allt så är det den bästa balsamsprayen jag har använt. Reder ut mitt svårkammade hår på nolltid.

Så vill ni också köra lite mer miljövänliga och icke djurtestatde produket så kan jag varmt rekomendera dessa tre.


Kommentarer
Postat av: Malin

Men Bodyshops produkter är inte som frisörprodukter va? Hade gärna haft sånt men jag måste ha grejer som rekomenderas av frisören.. så mitt hår mår så bra som möjligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback